Propojujeme AffilBox a Anabix
24. 4. 2015
Kateřina Střelcová Kateřina Střelcová
Autor článku

Propojujeme AffilBox a Anabix

V Anabixu máte svoje klienty, kolegy a historii veškeré komunikace na jedné stránce. Takže když vám někdo zavolá, nemusíte nic hledat – víte přesně, kdo s klientem kdy mluvil a o čem. Propojení na Anabix vám usnadní přehled fakturace.

Anabix můžete propojit i s Affilboxem a získat tak přehled o partnerech, kteří vás podporují. Data o jednotlivých partnerech se zobrazí přímo u daných partnerů v kontaktech a vy je tak můžete jednoduše využít při další komunikaci.

Napojení Anabixu

Vlastní nastavení propojení s Affilboxem naleznete po kliknutí na NÁSTROJE (najdete vpravo nahoře)–> SLUŽBY –> AFFILBOX.

Nejprve je nutné vyplnit položky pro vlastní zabezpečení komunikace mezi Anabixem a AffilBoxem – API URL adresu a API klíč.

API URL a API klíč naleznete ve vaší licenci AffilBoxu. V levém menu vyberte položku Nastavení – nastavení uživatele.

Zde najdete obě potřebné položky:

Provize pro jednotlivé partnery

V druhé části nastavujete provize pro jednotlivé partnery. Povinná pole zde jsou PROVIZE, ID KAMPANĚ -NULOVÉ KONVERZE a ID KAMPANĚ – PROVIZE. Jak tato, tak další pole v sekci provize doporučuji vyplnit osobně – jako je máte nastaveny v samotném AffilBoxu – předejdete tím nesrovnalostem, které by mohly vzniknout.
Clipboard03anabix2

Synchronizace partnerů

Vlastník vytvořeného kontaktu – vyberte z nabídky uživatele, pod kterého kontakty patří.

Nastavení provizí

Provize [%] – uveďte, kolik procent nabízíte svým partnerům za prodej vašeho produktu.

ID kampaně – nulové konverze – uveďte ID kampaně, ve které probíhá sledování registrace dema, nebo vstupu k produktům, které nabízíte zdarma.
ID je pořadové číslo dané kampaně – najdete jej například při rozkliknutí správy vaší kampaně v Affilboxu ve vyhledávacím řádku nahoře v prlohlížeči – příklad: http://clXXXaffilbox.cz/reklamni-kampane/detail/4/. V tomto příkladu je ID 4.

ID kampaně – provize. Zde uveďte ID kampaně, kterou sledujete již skutečně placené konverze.

Max. doba vyplácení [dny] – Prázdné pole nebo 0 nastavuje neomezené vyplácení provizí. Jinak můžete vyplnit například 365 – provize se pak budou vyplácet po dobu jednoho roku. Po této době již klientovi propadnou.

Odložení výplaty [dny]. Prázdné pole nebo 0 nastavuje okamžité vyplacení provizí po zaplacení faktury. Použijte, pokud má klient při objednání vašeho produktu nějaký čas zdarma na vyzkoušení – napříkald měsíc. Partnerovi se pak budou počítat provize pouze ve chvíli, kdy klient po této době zaplatí a zůstane.

Neodkládat výplatu, existují-li zaplacené faktury. Pokud zákazník již jednou nakoupil (obvykle si takto koupil právě licenci k vašemu základnímu produktu), další produkty se při koupi budou evidovat okamžitě, bez prodelní. Příklad – zákazník si koupí licenci programu (=první faktura), pak si koupí dodatkový plugin.

Kurz měny: EUR – můžete zadat fixní částku. Pokud nezadáte, bude se každý den částka vypočítávat podle platného kurzu vydaného Českou národní bankou.

Nakonec uložit

Celé nastavení kliknutím na tlačítko ULOŽIT uložíte a máte hotovo – synchronizace s Affilboxem je nastavena a spuštěna.

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení