Autor článku
Napojení AffilBoxu na e-shopy z Binargon.cz
Pro napojení vašeho affiliate programu na web, zřízený na e-shopovém systému Binargon, je připravené vlastní pole.
Díky tomu je propojení s webem maximálně jednoduché!
Kapitoly
Detaily z AffilBoxu
Pro propojení vašeho AffilBoxu budete dále potřebovat pár detailů ze správy programu.
Přihlaste se do správy AffilBoxu a otevřete si detail vaší kampaně:
v levém menu Reklamní kampaně → klik na název kampaně (nebo Editovat přes tři tečky vpravo) → poslední záložka Kódy.
Tady vidíte detail obou měřících kódů, zkopírujete si postupně požadované údaje podle obrázku.
Potřebovat budete pouze tři – respektive dva detaily – údaje z proměnných „var ab_inzerent“ a „var ab_kampan“.
A můžeme vyplňovat pole v Binargonu.
Administrace Binargon
Požadované pole pro propojení najdete ve správě vašeho e-shopu, po přihlášení:
v horní liště klikněte na volbu Nastavení → z roletky vyberte první odkaz – opět s názvem Nastavení.
V levém menu uvidíte jednu z nabídek s názvem Affiliate systémy.
Zde už uvidíte možnosti pro zadání detailů.
Pod nadpisem AffilBox.cz vložte do prvního pole s názvem „Affilbox ID“ název vaší vlastní domény, na které běží váš affiliate program. Tedy nejčastěji partner.vašedomena.cz nebo spoluprace.vas-eshop.cz a podobně (jde o adresu, vaši subdoménu, kterou jste si už propojili s AffilBoxem).
Do dalšího pole s názvem „Affilbox číslo inzerenta“ vložte číslo z tracking kódu, které je uvedené na řádku s proměnnou „var ab_inzerent“= X1 (obrázek výše).
Třetí pole, nazvané „Affilbox číslo kampaně“, vyplňte číslem, které je v AffilBoxu v tracking kódu uvedeno u proměnné „var ab_kampan“= X2 (obrázek výše).
Nyní stačí vše potvrdit tlačítkem „Uložit změny“ (úplně dole pod formuláři) a máte hotovo!
Pokud si přece jen nejste jisti správnými čísly, kontaktujte, prosím, naši podporu, rádi vám s propojením pomůžeme a samozřejmě všechny požadované detaily sdělíme.
Po nasazení kódů vždy otestujte
Jakmile budete mít kódy uložené na správném místě, ozvěte se nám. Rádi vše otestujeme, aby mohli vaši partneři začít propagovat vaše produkty nebo služby.