Autor článku
AffilBox Podcast Epizoda 45 - Aktivační a motivační kampaně
Kapitoly
Jak aktivovat / motivovat své partnery pro větší výkony?
Novinky v AffilBox a PartnerBoxu:
- 17. 10. Doplněna nová administrátorská notifikace na vystavení nové fakturace za licenci.
- 7. 8. Do e-mailové šablony Nová konverze přibyla proměnná [PRODUCTS] – ta vypisuje obsah objednávky dle jednotlivých produktů v ní – díky kombinaci aktivovaného pluginu Provize podle kategorie a aktualizovaným konverzním kódem.
- 10. 7. Do emailové šablony Nová registrace (partnera do programu) byla přidána proměnná Home URL pro výpis adresy, na které proběhla registrace.
- 11. 7. PartnerBox: Přihlašovací údaje v rámci rychlo-registrace se dají do clipboardu zkopírovat jediným klikem na samotný údaj.
- 11. 7. PartnerBox: Výpis přihlašovacích údajů do nově zaregistrované kampaně se vypisuje na děkovací stránce po registraci do vybrané kampaně.
- 11. 7. PartnerBox: Doplněn aktualizovatelný profil (Údaje pro AffilBox v bočním panelu) pro údaje nutné k zaregistrování do nových affiliate kampaní.
- 11. 7. PartnerBox: Přidána rychlo-registrace z Katalogu kampaní do jednotlivých AffilBoxích kampaní.
- 10. 7. PartnerBox: Do Katalogu partnerských kampaní bylo doplněno vyhledávání do bočního panelu.
- 10. 7. PartnerBox: Nově je podklad k fakturaci sdružený se samotným formulářem pro nahrání faktury na vyplacení provizí.
- 9. 7. PartnerBox: V katalogu kampaní přibyla možnost filtrace mezi kampaněmi – propojené (jste zaregistrováni a už máte přidaný program na nástěnce) a nepropojené (nemáte zaregistrovaný účet).
- 5. 7. PartnerBox: Doplněna každodenní aktualizace tematik v rámci Profilu partnera – vůči nově zapojeným kampaním v rámci dashboardu.
- 30. 6. Přidána nová notifikace do Notifikačního centra pro administrátory v případě neproplacení faktury za prodloužení licence.
- 12. 6. Do Notifikačního centra přidána administrátorům podpora html tagů a přímých odkazů skrze editor.
Aktivační kampaně
Kde zjistit, jací partneři aktuálně nepropagují
Statistiky, Reporty, Neaktivní partneři – v kalendáři vybrat za minulý měsíc – ty použít pro aktivaci – per 1 ideálně, variantou je použít je pro hromadný mailing.
Ondrův ověřený mail:
Zdravím,
nepotřebujete poradit ohledně affiliatu?
Nebo by se vám nehodily nějaké nové bannery či jiné reklamní prvky?
Případně co vy a recenze produktů? Díky tomu, že jsme se stali u některých značek velkobochodní prodejci, můžeme poskytnout produkty konkrétních značek k recenzi – bylo by to pro vás zajímavé?
Kdyby vás to zaujalo, klidně mi napište a ať se vám daří!
Zdraví
Kontaktovat je 1 na 1
Call je vždy rychlejší a s jasným výsledkem, nebojte se partnerům volat. Má jen nevýhodu, že pokud si domluvíte nějaký deal na míru, je důležité (do budoucna / dohledatelnost) udělat ještě telefonátu e-mail s tím, na čem jste se domluvili.
Motivační kampaně
Můžete mít aktivní partnery, kteří vodí návštěvnost, nějaké objednávky, ale vidíte, že mají rezervy v motivaci, aby vás více zapojili do svého programu.
Klouzavé bonusy
Nastavit strukturu odměn, počítající se strukturou vyšších odměn při překonání konkrétního obratu v kampani – 10 000, 50 000, 100 000 Kč za měsíc, …
Plugin Bonusy (PRO / NETWORK = takže dnes už všichni), Nový bonus, Druh podmínky Provize / Obrat / Konverze, Časové období dat – předchozí dny (30), Podmínka větší než xyz.
Zvýšení odměny na konkrétní kategorii
Vyšší marže = vyšší provize pro partnera = doplněk Kategorie provizí – a komunikovat partnerům, že za propagovat kategorii/značku xyz budou dostávat větší odměny, protože máte větší prostor – ať už díky maržím, nebo vendor dealu s výrobcem, …
Zapojení kuponů pro nejlepší partnery
Pro nejlepší partnery (obrat větší než x, více objednávek než x, minimální stornovost) nabídněte slevové kupony s personalizovaným tvarem = typicky název brandu/webu/influencera.
Zvýšení odměn pro testery
Navyšte % odměnu pro ty affiliate partnery, kteří vás propagují skrze reálné recenze vašich produktů – vytvářejí hodnotný obsah, budují brand a vztah s návštěvníkem = k nezaplacení.