15. 1. 2016
Kateřina Střelcová Kateřina Střelcová
Autor článku

Plugin Blog (ex CMS) - přidejte další obsah pro vaše partnery

Chtěli jste do AffilBoxu přidat informace pro partnery, návody, nebo odkaz na vaše stránky přímo do menu?

My také a proto jsme vytvořili CMS Plug-in (nově přejmenovaný na Blog), který rozšiřuje možnosti AffilBoxu. Informovanost partnerů je základ, protože pouze partner s dostatkem informací vás dokáže kvalitně propagovat!

Plugin umožňuje přidání nové položky v menu vašeho provizního programu, a je na vás, jestli tuto položku využijete pro nový článek, nebo jako odkaz vedoucí přímo na váš web.

K čemu je Blogový plugin vhodný:

  • aktuální informace pro partnery
  • soutěž, nebo akce
  • harmonogram pro partnery
  • videa pro partnery
  • odkaz na facebookovou komunitu
  • odkaz na pdf pro partnery

Kde ho najdu

Plugin najdete v levém menu – Pluginy.

Aktivujte plugin s názvem Blog

Přidejte nebo editujte jednotlivé články

V pluginu je na výběr mnoho ikonek pro označení vašich článků.

Kde se bude článek zobrazovat?

Můžete se rozhodnout, zda dané informace zobrazíte i nezaregistrovaným (a také nepřihlášeným) partnerům.

Článek, který vytvoříte také může a nemusí být součástí menu – můžete např. v menu vytvořit jeden článek a v něm přímé odkazy do článků, které už v menu (např. kvůli větší přehlednosti) nebudou.

Můžete přidat i externí odkazy

Do levého menu můžete díky Blogu také přidat přímý odkaz na jiné stránky – vaši partneři se tam tak kliknutím okamžitě dostanou.

Jakmile článek jednou uložíte, můžete jej snadno editovat, nebo smazat. Můžete tak experimentovat dle vaší libosti. 😉

Máte-li jakýkoliv dotaz, napište nám jej, rádi pomůžeme a poradíme!

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení