29. 4. 2014
Kateřina Střelcová Kateřina Střelcová
Autor článku

Uživatelské účty

Nevíte si rady s nastavením vašich kolegů, do jaké role je zařadit? Nevíte, jaký rozdíl je v roli administrátor, inzerent a partner? Tak v tom případě jste v tomto článku správně.

3 základní typy uživatelských účtů

V rámci aplikace AffilBox jsou k dispozici tři role, v kterých může uživatel existovat. Nastavovat je může pouze administrátor v záložce Seznam uživatelů. Po rozkliknutí se zobrazí seznam, kde vyberete daného uživatele, a kliknete vpravo na hoře, na ikonku tří teček. Po té dáte možnost EDITOVAT, a dostanete se do jeho detailu.

Popíšeme si, jakou úlohu mají jednotlivé role.

Administrátor

Zakladatel účtu je automaticky nastaven jako administrátor a má absolutní moc nad účtem. Má přístup do všech částí aplikace a může:

  • spravovat pluginy
  • spravovat seznam uživatelů
  • nastavení aplikace
  • schvalovat další uživatele
  • spravovat reklamní kampaně

Inzerent

Má přístup k:

  • reklamním kampaním
  • přehledům
  • reportům
  • správě vlastních fakturací

a navíc má možnost editovat reklamní kampaně, kde je nastaven jako inzerent

Partner (uživatel)

  • vše jako inzerent, ale nemůže editovat kampaň

Jaký je tedy rozdíl mezi Inzerentem a Partnerem ( Uživatelem) ?

Inzerent a Uživatel mají skoro stejná práva. Rozdíl je v tom, že Inzerent může vytvářet  a pak editovat reklamní kampaň, fakturace této kampaně se tedy bude vystavovat na základě údajů Inzerenta.

Mám nového kolegu, do jaké role jej nastavit ?

Pokud je kolega spolehlivý a svěříte mu správu aplikace, nastavte jej jako administrátora, v dalším případě jej nechte jako partnera, aby viděl, co se v programu děje, co se aktuálně propaguje. Nechal bych jej se s aplikací podrobně seznámit a až poté přemýšlel o nastavení role jako administrátora.

Přidáváme nového uživatele, partnera

Nový uživatel k vám do vaší licence může být přidán dvěma způsoby – buď se registruje sám na vaší přihlašovací stránce, nebo jej můžete přidat ručně.

Ruční přidání uživatele:
Levé menu – Seznam uživatelů – vpravo kliknout na tlačítko Přidat uživatele.

Po kliknutí na Přidat uživatele se vám zobrazí takováto nabídka:

Každému nově přidanému uživateli můžete zvolit tyto možnosti:

  • Skupina – uživatel může být novým administrátorem, nebo jen uživatelem. Uživatel neuvidí všechny statistiky tak, jak je vidíte vy, ale jen ty, které se přímo týkají jeho aktivit. 
  • Inzerent – pokud vyberete ano, pak bude uživateli moci vytvářet své vlastní kampaně. Kampaně uvidíte, protože budou součástí vaší licence. 
  • Nadřazený partner – pokud chcete své partnery odměňovat i za to, že vám přivedou další partnery, můžete zde dodatečně přiřadit novému partneru toho člověka, který ho přivedl. Přiřazení nadřazeného partnera je možné pokaždé, když se u vás aktivně registruje nový partner – v registračním formuláři vyplní políčko Doporučil – Affil ID. Zde může vyplnit affil ID, nebo e-mail člověka, který ho přesvědčil k registraci. Odměňování za přivedené subpartnery si stanovujete u každé kampaně zvlášť, v položce Reklamní kampaně – editace (žlutá tužka) – další nastavení. Pozor! Tento bonus pro partnery se přičítá k jejich provizím, je potřeba s tím tedy při stanovování výše počítat. Příklad – je-li provize 100 Kč a provize za subpartnery 10%, získává 100 Kč partner a pokud má nadřazeného partnera, ten získává navíc 10 Kč. Celkově tedy vyplatíte 110 Kč. 
  • Jazyk – zvolíte-li jiný než češtinu (němčina, angličtina, polština), uvidí pak tento uživatel po přihlášení vnitřek vašeho provizního programu v angličtině, polštině nebo němčině. 
  • Měna – pouze v případě aktivního pluginu Měny – umožňuje vedení programu ve více různých světových měnách najednou. 
  • Posílat notifikace – zvolte ano, pokud chcete, aby uživatel dostával informace o konverzích do jeho emailové schránky
  • E-mail notifikací – můžete vyplnit konkrétní e-mail, na který chce partner zasílat notifikace. 

Kdyby bylo z popisu na uživatelské role cokoliv nejasného, neváhejte se na nás na podpoře obrátit! 🙂

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení