Autor článku
AffilBox Podcast Epizoda 44 - Představujeme AffilBox Network
Novinky:
- 9. 5. Do Networku přidány počty registrovaných partnerů (kteří jsou k oslovení v rámci sítě) k jednotlivým typům propagace a tematickým kategorií.
- 24. 4. Administrátoři mají nově k dispozici statistiky ze své Zátěžové linky – najdou ji v sekci Fakturační historii v horní části.
- 24. 4. Přidán nová možnost do Networku – filtrace mezi partnery v Katalogu partnerů – Všichni, Pozvaní a Registrovaní.
Představení Networku:
- partneři z PartnerBoxu,
- katalog partnerů v administraci AffilBoxu,
- vyhledávání dle jména, firmy, …,
- třídění dle stavu pozvání, tematičnosti a typu propagace,
- detail partnera s jeho weby, možnostmi nadstandardní propagace, průměrnou měsíční návštěvností a představením (dobrovolné info),
- pozvání na klik z katalogu, nebo skrze mail,
- pozvání z katalogu spouští notifikaci (webovou i mobilní) v PB daného partnera + posílá mail na jeho registrovaný mail,
- funkčně jako nadupané PRO (S2S, notifikační centrum, kategorie provizí, kupony, odkazování bez parametru, více měn, multijazyčnost, …),
- bez limitů na zátěžovku i počet kampaní.
Potvrzený off-line zájem u inzerentů
Poprvé jsme offline prezentovali Network na konferenci Czech Online Expo (https://www.czechonlineexpo.cz/ – tedy na konci února 23) a z cca 60 schůzek/rozhovorů (nových klientů, kteří chtěli spouštět program) chtělo cca 95 % NW licenci a ne klasickou PRO = nabízely se už tehdy právě jen 2 licence o kterých jsme věděli, že se budou promovat a rozvíjet.
Ta poptávka byla enormní a právě z těchto zájemců vznikli první beta-testeři a poté i platící klienti této nové licence. Spuštění opravdu se stihlo na slibovaný březen.
Kdo znáte vývoj webových služeb, tak spuštění na čas je vzácností, ale souviselo s tím to, že NW bylo už dost rozpracované a jen se ladily komunikační API skripty mezi oběma službama.
Letitá anabáze k databázi partnerů
Byla to také i letitá situace na trhu, kdy klienti se nás ptali, jestli máme databázi partnerů (a jak velkou), kterou mohou oslovit, či rovnou pozvat do svého programu při startu.
My jsme potřebovali tu situaci s letitým uzamčením AffilBoxů do separátní krabiček vyřešit = a to tím výsledkem bylo prve právě spuštění PartnerBoxu a posléze i postupné propojování.
Koncept uzavřenost AffilBoxů trvá
Přesto je ponechána určitá uzavřenost jednotlivých licencí, kdy partneři v PartnerBoxu se registrují separátně v samostatné službě, ale inzerenti mohou mít i své vlastní zdroje partnerů mimo náš ekosystém webů a služeb.
Bonusy při spuštění:
- zvýrazněný zápis na Affiliatekatalog.com,
- představení programu v magazínu na PB,
- jednorázová notifikace partnerům v PB.
Cena:
- jako PRO = 19 990 Kč bez DPH
- plus 1 % ze schváleného obratu co přivedli partneři
Statistiky k dnešnímu dni (26. 5. 2023):
- 379 aktivních partnerů (double-optin + aspoň 1 kampaň)
- 130 registrovaných partnerů (double-optin – žádná kampaň)
- 64 partnerů (bez double optinu – žádná kampaň)
Kategorie partnerů (a jejich počty):
- Auto-moto, logistika, doprava – 31
- Bílá elektronika – 43
- Cestování, dovolená, zájezdy – 54
- Cizí jazyky, překlady, kurzy – 40
- Dětské zboží a hračky – 49
- Domácí mazlíčci, chovatelství – 45
- Doplňky stravy, léky – 87
- Finance a pojištění – 39
- IT služby – 61
- Kosmetika – 67
- Kultura, zábava, filmy, knihy – 57
- Marketing, podpora podnikání, SAAS – 60
- Móda, oblečení, šperky a hodinky – 59
- Nábytek, vybavení domácností, domy – 65
- Ostatní a hobby – 51
- PC, konzole, TV, audio, foto a hry – 36
- Poradenství, koučink, osobní rozvoj – 32
- Potraviny, nápoje – 73
- Sex, erotika, seznamovací portály – 38
- Slevové portály, zážitkové agentury – 33
- Sport, fitness – 80
- Telefony, tarify, příslušenství k telefonům – 37
- Vzdělání a kurzy – 46
- Zdraví, biohacking, wellbeing – 56
Typy propagace:
- cashback,
- e-mail marketing,
- kuponový web,
- obsahový web,
- PPC arbitráž.
- produktový katalog,
- recenzní web,
- speciální typ propagace,
- srovnávací web.